קיץ חלומי

דלתה של שלוה פתוחה במשך כל השנה בכל יום ובכל עונה וילדי שלוה נהנים בכל יום מחדש מעושר של פעילויות ותכנים, אך בקיץ קורה משהו שונה מבכל ימות השנה. בקיץ, ילדי שלוה מגיעים למספר שבועות של קייטנת קיץ מדהימה. במסגרת הקייטנה יומם של הילדים מתמלא בשעות רבות של משחק, עשיה, קהילה, אושר ושמחה. שיאה של קייטנת הקיץ מגיע לאחר שישה שבועות כאשר כל הילדים בשלוה יחד עם בנות השירות, המתנדבים והצוות המסור יורדים לשבוע של חופשה חלומית באילת. עבור ילדי שלוה ומשפחותיהם, תקופה זו מסייעת לצבור כוחות חדשים עבור אתגרי היום יום.

זה אולי נראה כמו משימה בלתי אפשרית, לארגן את כל ילדי שלוה, את כל הצוות שלהם ואת כל ציוד הדרוש לימים אלה. זה לוקח מאות שעות של תכנון, כוח אדם ותיאום לוגיסטי כדי להפוך את הימים האלה לחוויה בלתי נשכחת. אבל זה תמיד מוכיח את עצמו, זו ההשקעה המשתלמת ביותר וזה בהחלט קייטנת הקיץ הטובה ביותר. לילדים, זה שבוע של כיף. החל מנסיעה לסופרלנד וכלה באירועים ובאטרקציות מדהימות. הימים באילת עמוסים בפעילויות מהזריחה לשקיעה וכוללים ספורט ימי, חופים ובריכות ויום כיף בחסות משטרת אילת המאמצת את ילדי שלוה זו השנה השלישית.

בכל רגע נתון הילדים צוברים זיכרונות מתוקים. להורים ולמשפחות זה שבוע של הפוגה מהשגחה מסביב לשעון, שבוע שלם של רגיעה וחופש. הזמן הזה נותן להם את היכולת לעשות מה שהם צריכים כדי לשחרר לחץ משנת לימודים ארוכה ולאגור כוחות לשנה הבאה. מדובר ב 25,000 שעות של הפוגה להורים אשר מרגישים רגועים ובטוחים שילדיהם טופלו ונהנו בצורה הכי טובה, הכי מקצועית והכי מסורה שיש ולהם יש את הזמן הרב ביותר בשנה לעשות דברים שהם לא יכולים לעשות במהלך השנה.

עבור הצוות, זה עבודה של אהבה. לארגן מאות תרומות של ממתקים, מצרכים חיוניים, מתנות ועבודות יצירה, לוודא שהתכנית פועלת בצורה חלקה ושכולם נהנים. האהבה והמסירות האדירה שבין הילדים לבין הצוות היא מוחשית. אפשר לראות את זה בחיבוקים, בחיוכים ובחיבור המדהים שביניהם. ניתן לראות את זה בתמונות ובסרטי הוידיאו ואפשר להרגיש את זה בדמעות שהזילו הילדים בסיום הטיול כאשר אמרו שלום לצוות המדהים. ועכשיו אנחנו חוזרים לשיגרה, שנת לימודים חדשה התחילה כאן בשלווה, וימים מלאי העשרה ופעילות לאחר בית הספר. אנחנו כבר מתכננים את הקיץ הבא, כמובן, וחושבים על דרכים חדשות להפוך את הקיץ הבא להכי טוב שיש!