ראש עיריית מיאמי, פרנסיס סוארז, הגיע לביקור מיוחד בשלוה, המרכז הלאומי לטיפול באנשים עם מוגבלויות, בירושלים, בליווי מקורבים נוספים.

סוארז וחבריו זכו לסיור אישי ע"י מנכ"ל שלוה, יוחנן סמואלס, שהציג בפניהם את פעילות הארגון, ובנוסף ביקרה הקבוצה בשלל מתקני המרכז, ביניהם בגני הילדים, בריכות השחייה ומגרש הספורט – שם הפגין ראש העיר את כישורי הכדורסל שלו; פגשו את הילדים המטופלים והלומדים במרכז, נהנו מהופעה של סולניות להקת שלוה, וכן קינחו בארוחת צהריים ב"קפה שלוה", הממוקם בתוך המרכז ומעסיק אנשים עם מוגבלויות.

לפני שעזב, נפגש סוארז עם יוסי סמואלס, בנו של מייסדי העמותה, שבעקבות הטיפול בו הוקמה העמותה. יוסי,  עיוור וחירש המתקשר באמצעות שפת הסימנים בכפות ידיו, הודה לראש העיר על ביקורו, וביקש ממנו לקשר בינו ובין הנשיא טראמפ. ראש העיר הזמין אותו לביקור במיאמי, ואמר לו כי יבוא יום והוא עצמו יהיה חשוב יותר מדונלד טראמפ.

פרנסיס סוארז, ראש עיריית מיאמי: "חוויתי רגעים מרגשים רבים במהלך הביקור בשלוה, ממש מהרגע הראשון שהגעתי למקום, אבל הרגע המרגש ביותר עבורי היה לשמוע את דינה סמטה, סולנית הלהקה שמתמודדת עם עיוורון, אומרת כי חלומה הוא לבקר במיאמי".

יוחנן סמואלס, מנכ"ל שלוה: "הביקור של ראש עיריית מיאמי היה יוצא דופן. הוא הקדיש את תשומת לבו המלאה לסיור במרכז, נהנה מהמפגש עם הילדים, ואף התרגש ובכה כאשר חיבקו אותו"