דואגים להגיינת הפה של אנשים עם מוגבלויות!
150 מומחים מרחבי העולם הגיעו לירושלים בשבוע שעבר לפסגה עולמית ראשונה מסוגה שעסקה בטיפול והגיינת הפה באנשים עם מוגבלויות.
בועידה הוצגו בפניהם הידע, החידושים, מקרי הבוחן, הפתרונות ולמעשה סקירה רחבה של הדיסציפלינה המדעית והטיפולית של הגיינת הפה באנשים עם מוגבלויות.
אחרי שקלמן סמואלס, מייסד ונשיא שלוה, הבין כי טיפול ובריאות הפה לאנשים עם מוגבלויות הינו צורך רפואי מוזנח שלא מקבל מספיק תשומת לב בעולם הבריאות, הוא פתח את המרכז לבריאות השן ב-2016 במרכז שלוה, וכתוצאה מהפעילות קידם יחד עם שותפים בכירים בעולם בריאות הפה בארה"ב, את הקמת עמותת PAOH שמקדמת את בריאות הפה מבחינת מודעות, ממשל, פעילות פרלמנטרית מול הקונגרס וקידום חוקים, וכל זאת לשיפור המצב באופן דרמטי.
הוועידה שהתקיימה בירושלים ואף התארחה ביומה השני בשלוה, מרגשת ומשמחת ונותנת תקווה שהנושא החשוב הזה יקבל עוד קידום והכרה לשיפור חייהם ובריאותם של ילדים ואנשים עם מוגבלויות.
תודה לשותפים – פרויקט הנגשת בריאות השן של אונ' פנסילבניה PAOH, מרכז פן לרפואת שיניים באונ' פנסילבניה, בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית-הדסה, וחברת הנרי שיין להפצת ציוד רפואי ודנטלי, על הוועידה החשובה והמשמעותית הזו.