התכבדנו לארח את ח"כ יועז הנדל וח"כ צבי האוזר בביקורם בשלוה. את הביקור הובילו מנכ"ל שלוה יוחנן סמואלס, סמנכ"ל שלוה,  איתמר שבח ומנהלת קשרי הממשל עינת כהן.

במסגרת הביקור נפגשו הח"כים עם נשיא ומייסד הארגון, קלמן סמואלס, שסיפר להם את הסיפור מאחורי שלוה והפגיש בינם ובין בנו יוסי. יוסי נפגע מחיסון פגום שקיבל בגיל שנה ולא תיקשר עם הסביבה במשך 8 שנים, עד לפריצת הדרך המדהימה שבעקבותיה הוקם הארגון, בה למד לתקשר באמצעות אצבעותיו בשפת הסימנים במגע ויצר קשר לראשונה מאז נפגע עם סביבתו. במהלך הסיור פגשו הח"כים ילדים ובוגרים עם מוגבלויות המשתתפים בתכניות השונות במרכז. בשיאו של הביקור פגשו השניים את יאיר פומברג, חבר להקת שלוה אשר לוקח חלק גם בתוכניות שלוה נוספות כמו סדנת תעסוקה ודיור בקהילה. יאיר הסביר בהתלהבות רבה על עבודתו בסדנה והציג בפניהם את התוצרים שלו ושל חבריו מהסדנה.

קלמן סמואלס אמר:  "אני שמח מאוד שהגעתם לשלוה ונחשפתם לפעילות היומיומית שאנו עושים למען הילדים ובני משפחותיהם. אנחנו לא רואים את המוגבלות, אלא את האנשים והילדים דרך היכולות המצויות בהם ועושים כל שביכולתנו כדי להעצים ולהגביר את היכולות הללו".

ח"כ יועז הנדל: "שלוה זה גוף מדהים. אי אפשר להגיע לכאן ולא להתרגש מהפרויקט העצום הזה ומהיכולות. אני מתחייב לעזור במה שאפשר. זו גם מצווה גדולה וגם שליחות גדולה לקיים את המקום הזה".

ח"כ צבי האוזר: "נהניתי לראות איך חזון של אנשים פרטיים הופך למפעל לעשיית הטוב וליוזמה שמשנה לאלפי אנשים ובני משפחותיהם את מציאות החיים לטובה. סיפור ההצלחה של המקום משמש כרף מצוינות לעולם שלם של יזמות חברתית סביבנו".