קצת עלינו

במקום מיוחד בירושלים תוכלו למצוא את קפה שלוה- בית קפה חברתי.
'קפה שלוה', בו עובדים אנשים עם מוגבלויות, הוקם בשיתוף עם בעלי "דרך הגפן" ו- "קפה נאיה" במטרה להגביר את המודעות לשילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה וחרט על דגלו את ערכי הסובלנות החברתית וקבלת האחר. בית הקפה מספק הזדמנויות תעסוקה והתמחות לצעירים המשתתפים בתוכניות של שלוה, ומשמש כמודל לשילוב מוצלח בעבודה.
ב'קפה שלוה' תוכלו ליהנות ממגוון ארוחות בוקר מפנקות, פסטות, דגים, סלטים רעננים, מנות אחרונות משובחות ועוד. התפריט ונהלי העבודה של בית הקפה החברתי פותחו בשיתוף עם מוסדות קולינריים מובילים, ועיצוב הפנים נעשה במלאכת מחשבת, על מנת להגביר את המודעות וההבנה לשילוב וקבלה של אנשים עם מוגבלויות.

אנו מזמינים אתכם ליהנות ממקום עם נשמה, אוכל מעולה ונתינה לקהילה.

אודות ארגון שלוה

האוכל שלנו

המטבח שלנו מציע אוכל ישראלי כשר למהדרין עם נגיעות מהמטבח האיטלקי. תוכלו ליהנות אצלנו ממגוון ארוחות בוקר מפנקות, פסטות מעולות, סלטים טריים, ומנות אחרונות כל כך טעימות…

הרבה יותר מאוכל טוב

ארגון שלוה הוקם לפני 27 שנים במטרה לתת מענה איכותי לילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. מארגון שהחל את פעילותו עם שישה ילדים בלבד, שלוה מעניקה כיום מענה טיפולי, חברתי וחינוכי לכ-2,000 ילדים מדי שבוע. במרכז מתקיימות מגוון תכניות חדשניות ופורצות דרך מסביב לשעון, ללא הבדל דת, מין או גזע וללא כל תשלום.

המרכז הלאומי של שלוה, אשר פתח את שעריו בספטמבר 2016, משתרע על פני 22,000 מ"ר, ומכיל מרכז כנסים ואירועים, חנות חברתית, בריכה חצי אולימפית, בריכה טיפולית, אולם כדורסל, סדנאות הכשרה לתעסוקה, מרכז מחקר ופיתוח ועוד.

בואו לבקר

המרכז הלאומי שלוה

דרך שלוה 1, ירושלים (החנייה חופשית)

טל' לפרטים נוספים: 073-282-2200

שעות פתיחה:

שעות פתיחה: א'-ה' 22:00-08:00 / יום ו' 13:00-08:00 / מוצ"ש סגור

הזמנת שולחן

טלפון להזמנות: 073-282-2200