שר החינוך, רפי פרץ  התארח בשלוה בליווי נשיא ומייסד שלוה, קלמן סמואלס, מנהלת קשרי הממשל עינת כהן ומנהלת התוכניות החינוכיות ליאת רהט.

במהלך הסיור פגש השר ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלויות מכלל שכבות האוכלוסייה והתרגש למראה המקום שמעצים ומטפח כל כך את מי שפוקד אותו. קלמן סמואלס אמר לשר פרץ ״כבוד לארח את שר החינוך כאן אצלנו, שלוה משרתת כאלף ילדים עם מוגבלויות ביום מינקות ועד בגרות בדירות בקהילה ובתעסוקה שמשלבת אותם בחברה. שלוה לא רואה מוגבלויות, אלא את היכולות המצויות באנשים ומעצימה את יכולותיהם של כל אחד ואחת מהפוקדים את המקום בתכניות השונות״.

שר החינוך רפי פרץ סיפר בהתרגשות "פגשתי ילדים ובוגרים מדהימים, כולם עם מוגבלויות שמטופלים על ידי צוות כל כך נאמן תוך מסירות נפש מדי יום ביומו. מרכז שלוה הוא נכס מיוחד במינו המאגד בתוכו מרקם רחב כל כך של ערכים המצויים בחברה הישראלית.

"המתחנכים במקום, אנשי הצוות וההנהלה מגלמים את הטוב שיש לנו בארץ הזאת. התגאיתי לראות שיש לנו מקום מסוג שכזה, הפועל ברמה בינלאומית תוך שימוש במשאבים החדישים והאיכותיים ביותר לטובת האנשים המגיעים למקום. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה, זכות גדולה בשבילי לבקר במקום – אתם דוגמא ומופת לכל מדינת ישראל״.