מפקד פיקוד המרכז אלוף תמיר ידעי, יחד עם פורום בכיר של פיקוד המרכז, סיכמו את השנה במרכז שלוה בירושלים ואף הכירו את החיילים עם המוגבלויות, בוגרי תכנית 'עולים דרגה' של שלוה, שיתגייסו לשירות בפיקוד בתקופה הקרובה.

שלוה תעבור לדום: פיקוד המרכז בראשות אלוף תמיר ידעי יחד עם פורום המפקדים הבכיר של הפיקוד, ביניהם מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא״ל יניב אללוף, מפקד אוגדה 98 תא״ל עופר וינטר, ראש מטה פיקוד המרכז תא״ל רמי אבודרהם, ראש המנהל האזרחי תא״ל רסאן עליאן ומפקדים נוספים החליטו לסכם את שנת 2020 במרכז שלוה בירושלים, בו מתקיימת פעילות ארגון שלוה עבור למעלה מ-2000 ילדים עם מוגבלויות מידי שבוע.

הפורום הבכיר בפיקוד האלוף, הגיע למרכז שלוה, קיים בו סיור, שמע מפי קלמן סמואלס מייסד ונשיא שלוה את סיפורם האישי בגינו הוקם הארגון, נהנה מהופעה מרגשת של להקת שלוה ואז נפגש עם החיילים בוגרי תכנית 'עולים דרגה' של שלוה לשילוב בוגרים עם מוגבלויות בצבא, אשר עתידים להתגייס לצה"ל בקרוב ולשרת בפיקוד המרכז. מעבר לפורום הבכיר השתתפו גם עו"ד יוחנן סמואלס מנכ"ל שלוה, איתמר שבח סמנכ"ל, ליאת רהט מנהלת תכניות חינוכיות, ומלאכי בעדני מנהל תכניות בוגרים בשלוה.

לאחר מכן סיכם האלוף את הביקור ואמר: *״אני רוצה להודות לכם מקרב לב גם על מה שאתם עושים כאן וגם על האירוח החם. זאת הזדמנות עבורנו לראות את ההישגים אליהם אתם מגיעים, וכמה מסירות נפש, תשוקה, כישרון וסבלנות יש בכם. מפגשים מהסוג הזה נותנים לנו פרופורציות לעיתים על הדברים החשובים בחיים. תמשיכו בעשייתכם המבורכת״.*

מנכ"ל ארגון שלוה עו"ד יוחנן סמואלס ציין כי "הקשר בין שלוה לצה"ל בכלל ולפיקוד מרכז בפרט, חשוב מאוד וחם מאוד ואנו מודים על הזכות לשלב בוגרים שלנו בשירות משמעותי ויודעים שאנו מפקידים אותם בידי מפקדים הראויים לכך.
אין לנו ספק שלאחר הביקור של מפקד הפיקוד והפורום הבכיר הקשר עוד יתחזק ויהיה הדוק.
תודה לכם שאתם שאתם שומרים עלינו ותודה לאלוף ידעי על תשומת הלב, ההקשבה והיחס החם, זה ממש לא מובן מאליו".

תודה ליוזמי המפגש נטע שמואל קצינת חינוך פקמ"ז, מישאל מרדכי סגן קצינת שלישות פיקוד, שמעון מלכה מפקד מחנה, ובצלאל שנייד מחט 417.